Tardà: ‘La Llei Audiovisual colla una mica més la soga que té al seu voltant el sistema comunicatiu català’

El diputat d’ERC-RCat-Catalunya Sí, Joan Tardà, ha defensat l’esmena a la totalitat de la formació independentista per aconseguir el retorn de la Llei audiovisual que suposa ‘collar una mica més la soga que té al seu voltant el sistema comunicatiu català’. Tardà, que lluïa un adhesiu en què es podia llegir ‘Jo TV3’, ha assegurat que la Llei ‘dóna un cop de destral al servei públic de televisió autonòmic per beneficiar grups que són lacais ideològics del PP’.

El diputat independentista ha assegurat que amb aquesta modificació normativa es produirà una ‘hecatombe per els Països de parla catalana’, perquè ‘si triomfen, és l'hecatombe per al nostre país i per a la resta de països de parla catalana que, gràcies a TV3, avui dia encara podem aspirar a que la llengua no sigui només residual, i faran que desaparegui’, ha insistit.

Tardà ha criticat també el fet que CiU no s’oposi a aquesta reforma, ‘perquè permet la privatització de TV3’, i ha considerat que l’abstenció de CiU és ‘la torna al fet que CiU i PP hagin pactat a la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió’.